Листок самооцінювання професійних компетентностей вчителя біології
Листок самооцінювання професійних компетентностей вчителя біології
Прилуцького
Ліцею № 12 Прилуцької міської ради Чернігівської області
Ходоси
Валентини Петрівни
відповідно
до посадових обов’язків та вимог професійного стандарту за професією
«Вчитель
закладу загальної середньої освіти».
Я, Ходоса
Валентина Петрівна у 1992 році закінчила Ніжинський державний педагогічний
інститут ім. М. В. Гоголя за спеціальністю
біологія. Загальний педагогічний стаж 42 рік, у Ліцеї № 12 на посаді
вчителя біології працюю з 18.11.1992 року. За результатами проведення
попередньої атестації атестаційною комісією управління освіти Прилуцької
міської ради 04 квітня 2019 року
прийняте рішення щодо відповідності раніше присвоєній кваліфікаційній категорії
«спеціаліст вищої категорії» та раніше присвоєному педагогічному званню
«учитель-методист».
Я
добросовісно і відповідально ставлюся до виконання своїх посадових обов’язків
та трудових функцій, володію загальними та професійними компетентностями.
Реалізуючи
трудову функцію «Безперервний професійний розвиток», щороку розширюю інноваційну компетентність, реалізую таку
компетентність як здатність до навчання впродовж життя та набуваю нових вмінь
та навичок рефлексивної компетентності. В рамках реалізації даної трудової
функції в кінці кожного року здійснюю самооцінювання педагогічної діяльності та визначаю
відповідність власних професійних компетентностей відповідно до вимог
Професійного стандарту вчителя, сильні та слабкі сторони своєї педагогічної
діяльності, потребу в розвитку власних компетентностей (з урахуванням освітніх
інновацій, індивідуальних освітніх потреб учнів), відповідно до даних запитів
будую та реалізую індивідуальну траєкторію професійного розвитку, обираю
види, форми, програми та суб’єктів
підвищення кваліфікації відповідно до власних професійних потреб, відстежую
динаміку та результати власної професійної діяльності.
У
міжатестаційний період пройшла курси:
Інтернет-ресурси у навчальному процесі»,14.09.2020р,10 годин, сертифікат
ТОВ «На Урок»;
-«Використання сервісу ZOOM для проведення дистанційних занять».25.03.2020р.,10
годин, сертифікат ТОВ «На Урок»;
- Курси при ЧОІППО керівників
гуртків,14.05.2020р.,30годин;
-
Курси при ЧОІППО учителів біології, екології та основ здоров՚я ,
22.01.2021р.,30годин;
- Курси при ЧОІППО за
Регіональною програмою підвищення кваліфікації науково-педагогічних,
педагогічних працівників в умовах реалізації ДСБСО. Освітня галузь: Соціальна і
здров՚язбережувальна ,21.11.2021р.,30годин;
- Курси при ЧОІППО
учителів фізичної культури та предмета «Захист України»,24.11.2022р..60годин
-«Дивись під ноги!
Дивись,куди ідеш!»14.03.2023р.,6годин,сертифікат онлайн платформи «Зрозуміло».
30.10.23. 6 год Київ курси Індивідуальна траєкторія професійного
розвитку
01.11.2023.4 год.ЧОІППО вебінар Програмно – педагогічне забезпечення
для мультимедійної дошки.
29.12.2023. 10 год.ЧОІППО тренінг
: Школа, чутлива до психічного здоров*я.
08.01.2024. 5 год.Prometheus
Психосоціальна підтримка віку .
12.01.2024.80 год.Prometheus Протидія та попередження булінгу.
12.01.2024.60 год.Prometheus
Академічна доброчесність.
15.01.2024 30 год ЧОІППО курси : Емоційний інтелект, як шлях до
успіху
|
Виконання трудової функції
«Навчання учнів предметів (інтегрованих курсів)» показує, що я досконало
володію знаннями, уміннями та навичками мовно-комунікативної,
предметно-методичної та інформаційно-цифрової компетентності.
Мої уроки та методичні заходи
в яких я брала участь свідчать, що я вільно спілкуюся державною мовою на
професійну тематику; використовую
сучасну ,біологічну, психолого-педагогічну термінологію та систему
понять; влучно застосовую інтонаційні та позамовні засоби виразності мовлення;
аргументовано висловлюю власні думки; вичерпно та чітко відповідаю на запитання
учнів про різні аспекти навчального матеріалу.
Я досконало володію сучасною методикою
викладання біології, інтегрованого курсу « Пізнаємо природу» та предметів :
Основи здоров*я», Захист України , маю добру теоретичну підготовку. Уроки
проводжу на високому науковному та методичному рівні. Моя робота як вчителя базується на вдосконаленні форм
,методів та засобів навчання, які активізують пізнавальну діяльність учнів
через методику критичного мислення. Для підвищення ефективності уроку чітко
продумую мету уроку, його зміст і структуру, уміло поєднує колективні, групові
та індивідуальні форми навчання.
Учні добре володіють складними
науковими поняттями, уміють аргументувати свої гіпотези і висновки, тому багато
уваги приділяю проектній діяльності та
науково – дослідницькій роботі. Формування науково – дослідницьких навичок
шляхом створення освітньо -розвивального середовища. Наші результати:
2020 рік.
Всеукраїнська олімпіада з
біології Панькевич К. диплом IIст. Скрибченко Б.диплом IIст.( 7клас) Кожушко І. диплом IIст. Патеричка
Я.диплом IIIcт.(10
клас)
2021 рік
Захист робіт МАН :Тищенко А. загальна
біологія диплом I ст.(2етап) та диплом IIIст. (3 етап).(11
клас)
Кожушко І. диплом I ст.(2 етап )(
11 клас)
2022рік.
Панькевич К. диплом I ст.(2
етап)Захист роботи МАН.(8 клас)
2023 рік
Хамко Є інтернет олімпіада з
біології (Всеосвіта) диплом IIIcт.
2021рік.Кожушко І. конкурс Погляд у чисте майбутнє диплом
IIст. Обласний
екологічний конкурс :Одна планета – одне майбутнє диплом II ст.
2022 рік 7 обласна природнича конференція : Формування
науково – дослідницьких навичок нагороджені сертифікатами Басок О., Сургай В ,
Кожушко Н.
2023 рік.8 природнича конференція нагороджені
сертифікатами: Басок О,Фабриченко М,Фабриченко
С,Кожушко Н,Кабанець О.
Я добре володію ключовими
компетентностями: розвиваю
компетентності в галузі природничих наук ,вмію продукувати оригінальні
інноваційні ідеї, впроваджую інформаційно комунікативну компетентність в свою роботу.
Я маю високий рівень
професіоналізму, компетентності, організованості, ініціативи, а також володію
сучасними технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням
особливостей навчального матеріалу і здібностей здобувачів освітніх послуг. Я
використовую та поширюю у професійному
середовищі інноваційні освітні методики, вмію продукувати оригінальні,
інноваційні ідеї. Мої учні є переможцями
різних конкурсів, олімпіад, а також Всеукраїнського конкурсу-захисту
науково-дослідницьких робіт учнів - членів Малої академії. Ефективність
засвоєння навчального матеріалу забезпечую проведенням на уроках біологічних експерементів, дослідів,
використання різних видів демонстрацій при поясненні теми. Ураховую в процесі
роботи не тільки знання програм, але й психічний стан школярів, їхні
ідивідуальні особливості. Використовую та пропагую на уроках та через інтернет ресурси STEM технології
НУШ 5-6 клас. Своїми педагогічними надбаннями я ділюся на сторінках фахової періодичної преси
та через інтернет ресурси. Користуюся авторитетом серед педагогічних
працівників, здобувачів освітніх послуг. Доброзичлива, комунікабельна, дотримуюся
педагогічної етики.
Мій досвід роботи(вивчено та узагальнено
наказом директора Прилуцької ЗОШ I-III ст. №12 (№_31__від_12.03.2014
р).Занесено до міської картотеки ПРПП - інноваційна діяльність: Комплексний
підхід у формуванні екологічної свідомості та залучення до науково –
дослідницької роботи обдарованої молоді засобами позашкільної освіти. На своїх
уроках здійснюю результативну підготовку учнів до самостійного аналізу складних
біологічних понять і термінів, самостійної пошукової діяльності та роботи із
довідковими, природними матеріалами.
Використовую міжпредметні зв’язки, інтеграцію змісту природничих наук у навчанні учнів біології. Демонструю власний педагогічний досвід щодо
розвитку в учнів ключових компетентностей та умінь на засіданні шкільної
спільноти вчителів математично – природничих наук.
Активно
використовую безпечне електронне (цифрове) освітнє середовище для організації
навчання, групової взаємодії, проектної, навчально-дослідницької, пошукової
діяльності учнів, інших активних форм навчання, а також для оцінювання (у тому
числі формувального) результатів навчання учнів з урахуванням їх індивідуальних
особливостей та освітніх потреб. При
проведенні досліджень використовую освітнє середовище STEM–лабораторії, МАН Лаб.,
залучаю учнів до участі у Всеукраїнських інтернет-олімпіадах «На Урок», «Всеосвіта»
з біології, до створення науково –
дослідницьких робіт МАН, різних біологічних конкурсів та екологічних проектів.
Маю ряд
науково – дослідницьких робіт розроблених разом зі
здобувачами освітніх послуг., особистий блог https://biologistkhodosavalentine.blogspot.com/ Беру активну участь у формуванні цифровізації
освітньої діяльності ліцею, освоїла роботу в системі: Class room, Meet, Zoom. Зберігаю напрацьовані матеріали на Gool диску Прилуцького ліцею №12. Висвітлюю проекти та творчу діяльність учнів
на Facebook ЗЗСО12 м.Прилуки
Реалізуючи трудову функціїю «Партнерська
взаємодія з учасниками освітнього процесу» застосовую в освітньому процесі
практики концентрації уваги, усвідомленого емоційного реагування, механізми реалізації суб'єкт-суб'єктних
відносин між вчителем і учнем. На уроках
створюю умови для розвитку пізнавальної
діяльності учнів, демонструю дотримання демократичних цінностей у професійній
діяльності, заохочую кожного учня виражати свою думку та брати участь у
прийнятті рішень, створюю можливості для самореалізації, особистісного творення
власних цілей, рефлексії, самоконтролю.
Надаю рекомендації батькам, іншим вчителям щодо використання стратегій,
які сприяють розвитку позитивної самооцінки учнів. Намагаюся залучати батьків
до участі в освітньому процесі, а також до прийняття рішень, що стосуються
навчання, виховання і розвитку учнів. Володію способами запобігання
професійного вигорання, розробляю та використовую практики активних сучасних
форм, методів, технологій та засобів навчання, що сприяють розвитку власної
уваги, саморегуляції, подолання стресу, керування емоціями, порозумінню
(колективне, діяльнісне навчання, творче вираження, проекти) та популяризую їх
серед освітянської спільноти м. Прилуки. Ділюся досвідом з освітянами.
Здійснення
трудової функції «Участь в організації безпечного та здорового освітнього
середовища» показує, що я досконало володію знаннями, уміннями та навичками,
які передбачає інклюзивна, здоров'язбережувальна та проектувальна
компетентності. Під час уроків здійснюю профілактичні заходи, спрямовані на
збереження та зміцнення здоров'я учнів, створюю умови для збереження психічного
здоров’я здобувачів освіти, проводжу фізкультхвилинки, психологічні хвилинки,
слідкую за режимом навчання без перевантажень, володію прийомами надання домедичної
допомоги. Вважаю, що я вдало змоделювала освітнє середовище кабінету біології в
2024 році в кабінет придбали мікроскопи,
ручні лупи та модель скелету людини для проведення дослідницьких проектів та
виконання практичних та лабораторних робіт.
Реалізація
трудової функції «Управління освітнім процесом» передбачає набуття мною навичок
прогностичної, організаційної та оцінювально-аналітичної компетентностей. Я розробляю власні навчальні та методичні
матеріали, надаю іншим вчителям доступ до їх використання, а також рекомендації
щодо їх застосування.
Електронний каталог E – catalog.mk.ua Інтегрований
бінарний урок :Молекулярна біологія. Сайт
бібліотеки ТНПУ ім .В.Гнатюка
Урок 9клас Будова зубів.http://catalog.library.tnhu.edu.ua> Doc Description.Шифр(ОД1/2014/1) Електронний каталог НДІ ім.М.Гоголя Журнал :
Обдарована дитина Здорова дитина –
здорова нація
Електронний каталог Ц Д П І ім. Винниченка інтегрований
бінарний урок :Молекулярна біологія. Сайт
ОКПНЗ Чернігівська МАН учнівської молоді. Навчальна програма для
діяльності гуртків МАН Наказ № 331
10.10 2013 Виховний захід: СНіД: подумай про майбутнє обери життя. 30 11.2017.Тези фіналістів Всеукраїнського
конкурсу дослідницьких робіт для учнів 6 – 8 класів. Національний центр «Мала
академія наук України» Київ 2018 р.(Бібліотека МАН)
03.11.2023р Доповідь: Методика надання першої медичної
допомоги в курсі вивчення предмету
Захист України курс навчання дівчат.Web-адреса публікації:https://naurok.com.ua/pub/370442 Сертифікат
ДБ2311370442
03.11.2023р Факультативний
курс Екологія людини 8 -9 клас Web – адреса публікації: https://naurok.com.ua/pub/370 396
Сертифікат №ДБ-2311370396
. Я
детально опрацювала Державний стандарт базової середньої освіти, брала участь у
складанні освітньої програми Ліцею № 12, творчо підійшла до складання
навчальної програми інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» 5-6 класи на основі
модельної, яка затверджена рішенням педагогічної ради Прилуцького ліцею №12, протоколи: № 1 від 01.09.2022р.-5клас
та №1від 01.09.2023р.-6 клас
Коментарі
Дописати коментар